همایش نمایندگان خدمات پس از فروش شاهین موتور

اخباردر ۲۹ آذر ۱۴۰۲

همایش نمایندگان خدمات پس از فروش شاهین موتور در تاریخ ۲۲ و ۲۳ آذر  ۱۴۰۲ در محل کارخانه تولیدی صنعتی شاهین موتور برگزارشد.

روز اول این همایش با حضور نمایندگان و تیم خدمات پس از فروش و پرسنل فنی شاهین موتور در سالن کنفرانس کارخانه با برگزاری کلاس های آموزشی به پایان رسید.

در این همایش ، نماینده لیفان جناب آقای توماس لانگ ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به حضار به معرفی تاریخچه و سابقه فعالیت شرکت لیفان پرداخت .

در ادامه آقای توماس لانگ به بررسی سیستم انژکتور لیفان که به تازگی متناسب با شرایط آب و هوایی و اقلیمی ایران (۴ فصل)سازگار شده است ؛ پرداخت .

این سیستم انژکتور که توانسته به بالاترین کارایی (performance) خود دست یابد هم اکنون توسط شاهین موتور با برگزاری کلاس های آموزشی دوره ای خدمات شایانی را به مشتریان خود دهد .

در بخش بعدی جناب آقای مهندس شایان مدیر فنی کارخانه ، توضیح جامعی پیرامون سیستم انژکتور و عیب یابی آن و آموزش های کاربردی پیرامون محصولات شاهین موتور پرداخت  .

در ادامه ی کلاس های آموزشی آقای مهندس قزی مدیر خدمات پس از فروش و دیگر کارشناسان شاهین موتور به شرح کل فرآیند بخش خدمات پس از فروش و پرسش و پاسخ  پرداختند .

 

روز دوم این همایش با بازدید نمایندگان خدمات پس از فروش از سایت ۲ شاهین موتور در مجاورت کارخانه و خط های  تولید محصولات و همچنین آشنایی با سیستم فنی محصولات جدید در محل کارخانه تولیدی صنعتی شاهین موتور در شهرک شکوهیه قم در بخش اول پایان یافت .

و در پایان تقدیر و تشکر از نمایندگان خدمات پس از فروش سراسر کشور با اعطای لوح تقدیر و گواهی اعطای پایان دوره سیستم های انژکتور به پایان رسید .

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید