موتور سیکلت lifan kpv 150

اخباردر ۱ اسفند ۱۴۰۲

موتور سیکلت lifan kpv 150  در کلاس موتورسیکلت های اسکوتری در ۴ رنگ جذاب عرضه می شود.

این اسکوتر جدید به دلیل شکل ظاهری زیبا و استحکام بالا مناسب موتورسواری شهری به خصوص در شهرهای بزرگ می باشد .

در ادامه به بررسی لیفان kpv 150  از لحاظ مشخصات ظاهری و مشخصات فنی می پردازیم .

 

 مشخصات فنی موتور سیکلت lifan kpv 150

این موتورسیکلت یک انجین ۱۵۰ سی سی، آب خنک ، OHC، دو سوپاپ دارد که قدرتی برابر با ۱۲ اسب بخار در ۷۵۱۴ دور در دقیقه و حداکثر سرعت ۱۰۶ کیلومتر در ساعت تولید می‌کند.

سیستم انتقال قدرت این اسکوتر اتوماتیک cvt می باشد که سواری و هندلینگ راحتی را برای راکب به ارمغان می آورد .

سیستم سوخت رسانی این مدل موتورسیکلت انژکتوری است و استفاده از سیستم برقی EFI، انتقال سوخت به انجین را به صورت دقیق و زمان بندی شده انجام می دهد. 

 استفاده از سیستم استارتی الکتریکی در این مدل، باعث می شود تا موتور سواران در زمان سرمای زمستان مشکلاتی چون خفه کردن و روشن نشدن موتور نداشته باشند.

 سیستم تعلیق (x-adv ( جلوی این اسکوتر، یک دوشاخ معکوس و سیستم تعلیق عقب آن مونوشوک با قابلیت تنظیم می باشد که موجب تعادل بالا درهنگام سواری می شود  . 

ترمز عقب از نوع دیسکی با قطر ۲۲۰ میلی متر و ترمز جلو دیسکی دوقلو با قطر ۲۵۰ میلی متر است و همین امر باعث ترمزگیری مطمئن و سریع آن به ویژه در جاده های لغزنده و شرایط بارانی می شود.

 چرخ ها دارای لاستیک های عریض و رینگ های اسپرت و از جنس آلومینیوم می باشدکه موجب فرمان پذیری بهتر در مسیر های آفرودی طولانی می شود .

 اندازه لاستیک جلو این مدل ۱۴-۹۰/۱۰۰ و سایز لاستیک عقب ۱۴-۸۰/۱۱۰ می باشد.

  • رقم اول سه رقمی از سمت چپ، که در واحد میلی متر بوده، پهنای لاستیک را نشان می دهد.
  • رقم دوم ، نشان دهنده درصد فاق لاستیک بوده (در صنعت لاستیک به دیواره کناره آن فاق گفته می شود.)  و بیانگر نسبت فاق لاستیک به پهنای آن می باشد.
  • رقم سوم نشانگر قطر رینگ داخل تایر بوده و به آن سایز رینگ نیز گفته می شود.

 کیلومتر شمار این موتور به صورت دیجیتالی و تمام صفحه LCD طراحی شده است و ساختار آن به گونه ای است که حتی در مقابل نور خورشید، به راحتی می توان آن را مشاهده کرد.

سیستم روشنایی به صورت LED و مجهز به روشنایی در روز (DAY LIGHT) می باشد که با روشن کردن موتورسیکلت فعال می شوند و دید مناسبی در اختیار راکب قرار می دهد .

همچنین نور بالا لحظه ای از دیگر امکانات در سیستم روشنایی این محصول می باشد .

 

از دیگر امکانات این محصول پر قدرت و به روز می توان به وجود سنسور جک بغل ، درگاه USB برای شارژ گجت های هوشمند و تلفن همراه ، فلاشر و همچنین شارژر فندکی و شیلد جلو با قابلیت تنظیم اشاره کرد .

وجود داشبورد های زیر فرمان و همچنین داشبورد چراغ دار زیر زین فضای مناسبی برای نگهداری کلاه ایمنی و لوازم و مدارک می باشد .

شایان ذکر است علاوه بر  adventure بودن موتور سیکلت lifan kpv 150 ،داشتن حجم باک ۱۱ لیتری، به راحتی می تواند سواری در جاده های غیر آسفالته و مسافت های بین شهری را برای راکب فراهم کند .

به همین خاطر شاهین موتور این محصول را در نوع سافاری که مجهز به گارد سراسری و باکس های بزرگ به جهت استفاده در مسافرت های بین شهری نیز تولید کرده است .

 برای سرویس و نگهداری این مدل موتورسیکلت و خرید لوازم یدکی lifan kpv 150 سی سی می توان به خدمات پس از فروش شاهین موتور در تهران و شهرهای مختلف کشور مراجعه نمود.

همچنین جهت اطلاع از قیمت نقدی و یا فروش اقساطی این محصول می توانید با مراجعه به نمایندگی ها شاهین موتور در سراسر کشور، محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید