حضور شاهین موتور در چهارمین همایش توزیع کنندگان جهانی موتورسیکلت های لیفان

اخباردر ۳ خرداد ۱۴۰۲

در ۲۳ آپریل ۲۰۲۳ چهارمین همایش توزیع کنندگان جهانی موتورسیکلت های لیفان در مرکز همایش های شهر  ye xianدر کشور چین برگزار و با موفقیت به پایان رسید .

این همایش با حضور افراد و احزاب سرشناس کشور چین ، مسئولین صادرات و بیمه ، نمایندگان محلی ،اعضای هیئت مدیره لیفان و بیش از ۱۰۰ توزیع کننده موتورسیکلت های شرکت لیفان در سراسر دنیا با شعار باهم برای آینده ای مشترک برگزار گردید .

در این همایش آقای  xu yan jieدبیر اجرائی همایش درباره ی برنامه های آینده شرکت لیفان در راستای بهبود کیفیت محصولات ، تسهیل در امور صادرات و واردات و همچنین همکاری متقابل ما بین توزیع کنندگان در سراسر دنیا سخنرانی نمودند .

در این میان شرکت تولیدی صنعتی شاهین موتور به مدیریت جناب آقای مکاریان با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در تولید و فروش موتورسیکلت های شرکت لیفان به عنوان تنها نماینده از کشور ایران در این همایش شرکت نموده و افتخاری بزرگ برای کشور عزیزمان ایران به ارمغان آوردند .

تبادل اطلاعات ، برنامه های آینده شرکت ،نمایش محصولات جدید لیفان و تست آنها ،قدردانی از نمایندگان و توزیع کنندگان شرکت لیفان در سراسر دنیا از دیگر اقداماتی بود که در این همایش انجام گردید .

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید