آمار فروش جهانى موتورسیکلت در سال ٢٠١٩/ وضعیت جهانى صنعت موتورسیکلت در پسا کرونا

اخباردر ۲ تیر ۱۳۹۹

کارشناسان، فروش کل موتورسیکلت در جهان را براى سال ٢٠٢٠ در حدود ۴٩.٣ میلیون دستگاه پیش بینی کرده اند. این در حالى است که در سال ٢٠١٩ فروش ۶٠.١ میلیون دستگاه ثبت شده است که نسبت به سال ٢٠١٨ تعداد ١.۶ میلیون دستگاه کاهش داشت.
تمام فعالان اقتصادی، سال ۲۰۲۰ را به عنوان سخت ترین سال از زمان پایان جنگ جهانی دوم، با عمیق ترین بحران اقتصادی از زمان رکود بزرگ ۱۹۲۹، به یاد خواهند آورد. با این حال، برای اکثر کشورها، به دلیل ترکیبی از عوامل، این بحران خیلى سریع بهبود خواهد یافت.

با تمرکز بر صنعت موتورسیکلت، در کشورهایی که بهبود اقتصادی سریع پس از کوئید ١٩ دارند، موتورسیکلت هدف نهایی حمل و نقل فردی را نشان می دهد. یک رکورد جدید از مشتریان جدیدی که پیش از این هرگز دوچرخ سواری نکرده اند. این بر اساس واقعیات و مصاحبه هایی که در این ماه با نمایندگی های اروپایی در ایتالیا، اسپانیا و فرانسه انجام داده ایم است.

مردم تأیید می کنند که وسیله شخصی بیشتری را برای حمل و نقل جستجو مى کنند و اسکوتر بهترین است. همچنین افرادی که در حال حاضر متخصص موتورسیکلت سواری هستند، تأیید می کنند که آرزو می کنند پس از سال ها مسافرت با دوچرخ را دوباره تجربه کنند.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید