به دلیل کرونا استفاده از موتور‌سیکلت بسیار بیشتر از قبل شده است!

اخباردر ۴ تیر ۱۳۹۹

به نقل از آنا، سردار محمد حسین حمیدی در خصوص ساماندهی موتورسیکلت‌ها در تهران اظهار کرد: پلیس راهور تهران بزرگ در گذشته  و حال با جدیت تمام تکالیف قانونی که بر عهده‌اش است را انجام داده است اما در مورد موضوع ساماندهی موتور سیکلت در تهران به یک عزم جدی نیاز است.

وی افزود: امروز موتور‌سیکلت به یک وسیله امرار معاش تبدیل شده است که با توجه به شرایط اقتصادی و مشکلات مربوط به کرونا استفاده از موتور‌سیکلت بسیار بیشتر از قبل شده است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: اگر موتور‌سیکلت پاک و ارزان قیمت در اختیار راکبان این وسیله قرار بگیرد قطعا ساماندهی موتور سیکلت‌ها خیلی بهتر خواهد شد.

حمیدی بیان کرد: متاسفانه امروز ما در یک عمل انجام شده قرار گرفتیم که طی سال‌های گذشته بخشی از یک قانون راکد و یکنواخت جا افتاده است که موتور سوار فقط از کلاه استفاده کند.

وی بیان کرد: اجرای یک تغیر و تحول در تهران به صورت آنی شدنی نیست باید به مرور زمان و با هماهنگی بین دستگاه‌ها و اصلاح قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی صورت بگیرد.

سردار حمیدی در مورد آلودگی هوای تهران گفت: آلودگی هوای تهران به دلیل بی‌کیفیت بودن خودرو و نوع موتور است که به صنعت باز می گردد که باید به این موضوع رسیدگی شود.

 

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید