برخورد ۳ مرحله‌ای پلیس با موتورسیکلت سواران متخلف

اخباردر ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

سرهنگ رضایی معاون ترافیکی پلیس راهور پایتخت با اعلام خبر فوق اعلام کرد: با توجه به تعداد زیاد تخلفات و سوانح خسارتی و جرحی و فوتی موتورسیکلت سواران در تهران، معاونت ترافیکی پلیس راهور فاتب در ۳ مرحله با تخلفات راکبین موتورسیکلت برخورد خواهد کرد تا در آینده شاهد کاهش تصادفات این قشر از رانندگان وسایل نقلیه باشیم. 

معاون ترافیکی پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: در مرحله اول عوامل پلیس راهور به موتورسیکلت سواران متخلف تذکر می‌دهند و در صورت لزوم با توجه به تخلف برایشان جریمه صادر شده و اعمال قانون می‌شوند.

سرهنگ رضایی ادامه داد: در مرحله دوم با ارتکاب تخلفات ۶ گانه از جمله رانندگی در ورود ممنوع‌ها و خط ویژه، عبور از چراغ قرمز، عدم استفاده از کلاه ایمنی، عبور از پیاده‌روهای معابر، انجام حرکات نمایشی ، پوشاندن و مخدوش کردن پلاک علاوه بر اعمال قانون وسیله نقلیه‌شان نیز توقیف می‌شود. 

وی گفت: در مرحله سوم ، در صورت تکرار تخلفات توسط موتورسواران علاوه بر اعمال قانون مدارک آن‌ها نیز ضبط شده، وسیله نقلیه‌شان توقیف و موتورسیکلت سوار متخلف به سمت کلاس‌های آموزشی موتورسواران هدایت می‌ شود.

معاون ترافیکی پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: در آن کلاس‌ها تخلفات و حوادثی را که در کمین موتورسواران است را به آنان گوشزد کرده و عکس و فیلم‌هایی از نمونه‌ها و سوانح قبلی نشان داده می‌شود و سپس مدارکشان عودت داده می‌شود. 

سرهنگ رضایی گفت: اگر بعد از اتمام این ۳ مرحله باز هم موتورسیکلت سواری مرتکب تخلفات فوق شود با وی برخوردی به مراتب جدی‌تر خواهیم داشت.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید