افتتاح نمایندگی فروش اصفهان در خیابان سروش

اخباردر ۲۶ بهمن ۱۳۹۹

تا به امروز شرکت شاهین موتور موفق به افتتاح ۱۲نمایندگی در سراسر کشورشده است. مضاف بر اینکه ایجاد تنوع در محصول، حفظ کیفیت و رعایت اصل مشتری مداری از ارکان اساسی شرکت می باشد و این پیشرفت مستمر حاصل تلاش بی وقفه و تجربه دیرینه این برند در عرصه صنعت کشور می باشد. با امید به آنکه لحظه ای در امر خدمت و تلاش صادقانه به مردم شریف دست برنداریم و در این مسیر از خدای یگانه مدد می طلبیم
در همین راستا شاهین موتور ، با هدف ارائه بهترین خدمات فروش و پس از فروش محصولات خود در سراسر ایران و دسترسی آسان مشتری به محصولات این برند چهارمین نمایندگی خود را در استان اصفهان افتتاح کرد.
نمایندگی استان اصفهان بر اساس استانداردهای روز شرکت در دو بخش فروش و خدمات پس از فروش که شامل تامین قطعات نیز میباشد آماده خدمت رسانی به هم میهنان خوزستانی عزیز است .
در این فروشگاه تمامی محصولات شاهین موتور موجود می باشد و مشتریان عزیز میتوانند محصول مدنظر خود به صورت نقد یا شرایط خریداری کنند ..
تمامی نمایندگی های شاهین موتور تحت نظر شرکت می باشد و در بروز هرگونه مشکل یا تخلفی در این نمایندگی می توانید با شماره های شرکت تماس حاصل فرمائید و انتقاد و پیشنهادات خود را ارائه نمایید.
با شعار شاهین موتور “همیشه در اوج باشید” تلاش میکنیم که شما مشتری عزیز با خدمات با کیفیت همیشه در اوج آرامش و امنیت نگه داریم..

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید