محدودیت های کرونایی در کرج اعلام شد/ کرج وضعیت قرمز

اخباردر ۱۷ تیر ۱۳۹۹

عاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج اعلام کرد که با توجه به قرار گرفتن شهرستان کرج در شرایط هشدار،فعالیت مراکز و صنوف پرخطر شهرستان کرج نیز به مدت یک هفته تعطیل خواهد شد

بنابر اعلام روابط عمومی فرمانداری ویژه کرج غفور قاسم پور روز دوشنبه افزود: هرگونه تصمیمی در رابطه با اعمال محدودیت های جدید در شهرستان کرج، منوط به تصمیم ستاد استانی است و ابلاغیه های لازم نیز به فواصل زمانی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد:  طبق تصمیم ستاد استانی و با توجه به قرارگرفتن شهرستان کرج در شرایط هشدار، فعالیت صنوف و مراکز پرخطر  و در معرض خطر شهرستان کرج به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود.

قاسم پور گفت: بر این اساس، فعالیت  تمام مراکز پرخطر در شهرستان کرج شامل؛دانشگاه ها، مدارس، حوزه های علمیه، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، زبانسراها، آموزشگاه ها، کتابخانه ها، مهدکودک ها، استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه ها، باغ موزه ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی، مساجد، مصلی ها، باشگاه های ورزشی پربرخورد مانند کشتی، کاراته، جودو ، مدارس شبانه روزی، قهوه خانه ها، چایخانه ها با عرضه مواد دخانی، باغ وحش ها و شهربازی ها، مراکز تفریحی و آبی ، باشگاه های ورزشی سالنی، به مدت یک هفته تعطیل می باشد و برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش نیز تا اطلاع بعدی متوقف می شود.

وی افزود: ممنوعیت برگزاری مراسم عزا و عروسی، اجباری شدن استفاده از ماسک در ادارات، مترو، ناوگان حمل و نقل عمومی و سایر اماکن سرپوشیده از دیگر محدودیت های کرونایی در شهرستان کرج می باشد که پیش تر اطلاع رسانی شده است.
فرماندار کرج گفت: اجرای قوانین و پروتکل ها برای همه یکسان است و لذا طبق تصمیم ستاد ملی و استانی، صنوفی مرتبط با مواد غذایی در صورتی که تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند فعلا مشمول اعمال محدودیت نخواهند شد.
قاسم پور خاطرنشان کرد: اکنون بیشترین تشدید محدودیت ها مربوط به صنوف پرخطر، ناوگان حمل و نقل عمومی و مراکز تجمع و سرپوشیده می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید