لیفان اسکوتر برقی E4 را به بازار ایتالیا معرفی کرد

اخباردر ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

لیفان این اسکوتر را به‌طور خاص متناسب با خواسته‌ها و نیازهای بازار اروپا طراحی کرده است.

این محصول دارای چرخ‌های ۱۲ اینچی، ۱۹۰۰ وات (در نسخه‌های یک یا دو باتری ارائه می شود)، حداکثر سرعت آن ۴۵ کیلومتر در ساعت است که کمی کمتر از ۲۸ مایل در ساعت است.

همچنین نسخه E4 قدرتمند ۴۷۵۰ وات در دسترس است که می‌تواند حداکثر سرعت ۷۰ کیلومتر در ساعت یا تقریباً بیش از ۴۳ مایل در ساعت برای مسافران شهری داشته باشد. توجه داشته باشید که این یکی مجوز موتورسیکلت L3e را دارد.

تمام پیشرانه‌های نصب شده بر روی توپی بر اساس مشخصات لیفان توسط بوش ساخته شده‌اند. باتری‌ها بسته‌های باتری لیتیوم یونی Greenway هستند که از سلول‌های ال‌جی استفاده می‌کنند.

زمان شارژ چگونه است؟ طبق گفته این شرکت، هر باتری می‌تواند فقط در ۳.۲۵ ساعت شارژ کامل شود که برای کار، مدرسه و بسیاری از فعالیت‌های دیگر مناسب است. برد با نسخه دو باتری ۱۹۰۰ وات ادعا شده ۱۶۰ کیلومتر یا حدود ۹۹ مایل است.

نسخه ۴۷۵۰ وات دارای داشبورد TFT است، در حالی که نسخه‌های ۱۹۰۰ واتی به‌جای آن دارای یک ال‌ای‌دی دیجیتال هستند. نسخه تی‌اف‌تی همچنین دارای اتصال بلوتوث است. سه مدل به‌صورت استاندارد در سه گانه E4 وجود دارد.

این اسکوتر دارای یک کمک جلو تلسکوپی و کمک فنرهای مضاعف در عقب است ​​و دارای ترمز دیسکی است. تنظیمات پیستون ترمز دیسکی با توجه به انتخاب مدل E4 متفاوت است. چراغ‌های جلو و راهنما در همه انواع E4 ال‌ای‌دی است.

اسکوترهای E4 در حال حاضر در نمایندگی‌های فروش لیفان ایتالیا با رنگ خاکستری و آبی موجود است.

لیفان اسکوتر برقی E4 را به بازار ایتالیا معرفی کرد لیفان اسکوتر برقی E4 را به بازار ایتالیا معرفی کرد لیفان اسکوتر برقی E4 را به بازار ایتالیا معرفی کرد لیفان اسکوتر برقی E4 را به بازار ایتالیا معرفی کرد لیفان اسکوتر برقی E4 را به بازار ایتالیا معرفی کرد

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید