جریمه موتورسیکلت‌های توقیفی به مناسبت عید سعید غدیر خم اقساطی می شود!

اخباردر ۱۳ مرداد ۱۳۹۹

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: کسانی که وسیله نقلیه آنها به دلیل جریمه بالای یک میلیون تومان در توقیف است، می توانند از این فرصت برای ترخیص وسیله نقلیه خود استفاده کنند.

سردار سید کمال هادیان فر گفت: پلیس راهور ناجا مخالف افزایش هرگونه جریمه رانندگی است. در حال حاضر جریمه ها به قیمت قبلی اعمال می شوند و در هیچ گروهی افزایش جریمه نداشتیم و پیشنهادی هم به دولت ارائه نکردیم.

این مقام ارشد انتظامی در توضیح افزایش ۲ درصدی به رقم برخی جرایم رانندگی در سال جاری گفت: مجلس دهم در روزهای آخر به منظور کمک به بهزیستی ۲ درصد بر جریمه ها اضافه کرد که الآن در برخی از جریمه ها رقم آن به طور مثال می شود ۸۲ هزار و ۵۰۰ تومان که آن ۲ هزار و ۵۰۰ تومان همان ۲ درصدی است که به حوزه بهزیستی اختصاص پیدا کرده تا در واقع به این بخش از نظر بنیه مالی کمک بیشتری شود.

وی گفت: ۸۲ درصد جان باختگان تصادفات به ۴ دلیل سرعت و سبقت غیر مجاز، عدم توجه به جلو و واژگونی جان خود را از دست می دهند.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: طرح نوبت دهی اینترنتی مراکز تعویض پلاک به صورت آزمایشی ابتدا در تهران و پس از رفع مشکلات آن در سایر استان ها اعمال می شود.

وی افزود: تمام مراکز تعویض پلاک کشور تا ساعت ۱۶ فعال هستند و این طرح تا عادی شدن شرایط ادمه دارد نکته حائز اهمیت این جا است که معلوم نیست به چه دلیل مردم صبح زود به این مراکز مراجعه می کنند در حالی که از ساعت ۱۱صبح به بعد تمام مراکز تعوض پلاک ما در سراسر کشور رو به خلوتی می روند و بعد از ظهرها به صورت نادر کسی مراجعه می کند.

سردار هادیان فر در پایان بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط مراجعه کنندگان به مراکز تعویض پلاک پلیس راهور ناجا تاکید کرد و اظهار داشت: بنای ما بر این است که برای اینکه مردم سردرگم نشوند و وکالت هایشان دچار مشکل نشود این مراکز را پایدار نگهداریم و بتوانیم به مردم خدمات رسانی کنیم اما این پایداری منوط به همکاری خود مردم است که هم وقت خود را تنظیم و در هنگام ورود دستور العمل های بهداشتی را رعایت کنند.

  • منبع خبر : خبرگزاری صدا و سیما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید