تولید ۴۰ هزار دستگاه موتورسیکلت درقم در سال جهش تولید

اخباردر ۲۹ شهریور ۱۳۹۹

به نقل از موتورسیکلت نیوز، محمود سیجانی روز چهارشنبه بیان کرد: توان صنعت استان در تولید انواع موتورسیکلت بسیار مطلوب است و در همین رابطه تا از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه بیش از ۳۸ هزار دستگاه موتورسیکلت در قم تولیدشده که نشان‌دهنده تحقق ۹۵ درصدی هدف موردنظر در این حوزه است.

وی افزود: با ادامه این روند تا پایان سال به نظر می‌رسد تعداد قابل‌توجهی از انواع موتورسیکلت در قم تولید شود که بسیار بیش از میزان تعیین‌شده در برنامه است.

وی ادامه داد: قم در تولید انواع موتورسیکلت با برندهای مختلف، صاحب‌نام است و محصولات تولیدی این استان به سایر استان‌های کشور صادر می‌شود.

سیجانی گفت: وجود واحدهای قطعه‌سازی درقم که توانایی تامین وسایل و قطعات موردنیاز واحدهای تولیدکننده موتورسیکلت را دارد،‌ یکی از عوامل موفقیت صنعت استان در این بخش است.

وی بیان کرد: تولید موتورسیکلت در قم با تاکید برساخت انواع موتورسیکلت‌های برقی و دارای به‌روزترین استانداردهای بین‌المللی ادامه می‌یابد.

حجم سرمایه‌گذاری انجام‌شده برای واحدهای صنعتی استان قم فراتر از ۵۱ هزار میلیارد ریال است که با این حجم از سرمایه‌گذاری صورت گرفته در حدود ۲هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی و تولیدی استان برای بیش از ۵۷ هزار تن فرصت اشتغال ایجادشده است؛ قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، ثامن‌الائمه (ع) – قنوات – و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.

منبع خبر : ایرنا

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید