انتظار ها به پایان رسید و دلتا SX2 به بازار آمد!

اخباردر ۳ اسفند ۱۳۹۹

بعد از مدت ها تلاش و همکاری تیم مهندسین شاهین موتور برای عرضه یک محصول با کیفیت و قدرتمند، دلتا SX2 به بازار آمد و پیش کشی برای مشتریان تریل سوار و طبیعت گرد شد تا در تمامی لحظات زندگی خود از مسیر های صعب العبور و آفرودی به راحتی گذر کنند و از آن ها لذت ببرند.

دلتا SX2 به موتور ۲۲۵ سی سی تک سیلندر چهارزمانه مجهز هست که برای خنک کاری از روغن بهره می برد. این روغن با گردش در رادیاتور روغن، خنک شده، به سیلندر رفته و عمل خنک کاری و روان کاری را انجام می دهد. این موتورسیکت با استفاده از کمک های هیدرولیکی سواری نرم را برای شما به عرضه می کند که در جلو به صورت معکوس و در عقب به صورت تک کمک می باشد.

از تجهیزات دیگر این موتورسیکت می توان به پورت USB برای شارژ موبایل و سایر دستگاه هایی که قابلیت شارژ با استفاده از پورت USB را بهره مند هستند استفاده کرد.

وقتی از موتورسیکلت آفرودی صحبت می شود ۳ مورد حائض اهمیت هستند که مورد اول مقدار زاویه پیمایش شیب، دوم گشتاور موتور در دور پایین و سومین مورد ارتفاع موتور از سطح زمین است که در این ۳ مورد دلتا SX2 دارای زاویه پیمایش ۴۰ درجه هست، گشتاور ۱۷.۲ نیوتن متر و به علت سایز بزرگی که نسبت به رقبای داخل ایران دارد دارای ارتفاع مطلوبی از سطح زمین می باشد و آن را در هر ۳ مورد برتر از تمامی موتورسکلیت ها در این رده قیمتی می کند.

1 دیدگاه
  1. درود برشما،قیمت بالا هست،پیش قسط خیلی زیاده،این موتور برای تردد در شهر مناسبه؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید