افتتاح نمایندگی جدید شاهین موتور در استان خوزستان شهر اهواز

اخباردر ۱۷ آبان ۱۳۹۹

بی شک بزرگترین بخش از موفقیت در کسب و کار، توسعه پایدار آن می باشد که تا به امروز شرکت شاهین موتور موفق به افتتاح ۱۱شعبه و نمایندگی در سراسر کشورشده است. مضاف بر اینکه ایجاد تنوع در محصول، حفظ کیفیت و رعایت اصل مشتری مداری از ارکان اساسی شرکت می باشد و این پیشرفت مستمر حاصل تلاش بی وقفه و تجربه دیرینه این برند در عرصه صنعت کشور می باشد. با امید به آنکه لحظه ای در امر خدمت و تلاش صادقانه به مردم شریف دست برنداریم و در این مسیر از خدای یگانه مدد می طلبیم
در همین راستا شاهین موتور ، با هدف ارائه بهترین خدمات فروش و پس از فروش محصولات خود در سراسر ایران و دسترسی آسان مشتری به محصولات این برند نخستین شعبه خود را در استان خوزستان و شهر اهواز افتتاح کرد.
نمایندگی استان خوزستان بر اساس استانداردهای روز شرکت در دو بخش فروش و خدمات پس از فروش که شامل تامین قطعات نیز میباشد آماده خدمت رسانی به هم میهنان خوزستانی عزیز است .
در این فروشگاه تمامی محصولات شاهین موتور موجود می باشد و مشتریان عزیز میتوانند محصول مدنظر خود به صورت نقد یا شرایط خریداری کنند ..
تمامی نمایندگی های شاهین موتور تحت نظر شرکت می باشد و در بروز هرگونه مشکل یا تخلفی در این نمایندگی می توانید با شماره های شرکت تماس حاصل فرمائید و انتقاد و پیشنهادات خود را ارائه نمایید.
با شعار شاهین موتور “همیشه در اوج باشید” تلاش میکنیم که شما مشتری عزیز با خدمات با کیفیت همیشه در اوج آرامش و امنیت نگه داریم..

[Best_Wordpress_Gallery id=”8″ gal_title=”نمایندگی اهواز”]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید